MegaPDF – Sistem de arhivare electronica si gestionare de documente

MegaPDF

Managementul documentelor este procesul de gestionare a documentelor în așa fel încât informațiile să poată fi create, partajate, organizate și stocate în mod eficient și adecvat.

Ca atare, învățarea modului de creare a unui sistem de gestionare a documentelor este esențială pentru companii. Pentru multe companii, accentul unui sistem de gestionare a documentelor se pune pe organizarea și stocarea documentelor. Dorinta este să se poată stoca documente într-un mod organizat și sigur, care să permită în continuare găsirea cu ușurință a documentelor.

Provocarea: îmbinarea vechi – nou

Documentul este scanat și poate fi stocat imediat in arhiva fizica – pentru că nu documentul fizic trebuie să circule in organizatie, ci informațiile cuprinse în acesta

Documentul scanat împreună cu atributele sale de identificare este transferat în platforma de stocare și management documente din aplicație

Documentele pot fi regăsite dupa orice criteriu de căutare, atribut sau cuvânt din descriere – operatiune rapidă și simplă, la indemana oricui are nevoie de informație și are dreptul sa o acceseze

  • Soluțiile de management electronic al documentelorsunt implementate de Dualnis Winrar folosind capabilitățile de OCR, indexare, stocare și management documente, asigurate de platforma megaPDF .
  • Soluția este disponibilă în cloud, caz în care aceasta nu implică instalarea vreunui server sau software în infrastructura IT a organizației, fiind accesată sub formă de serviciu – licență definitivă sau abonament lunar

UTILIZARE

  • Arhivare electronică de documente
  • Posibilitate indexare de metadate
  • Suportă fișiere PDF, TIFF, XML, JPG, DOC, XLS, etc.
  • Suportă un număr nelimitat de arhive structurate
  • Adaugare facilă de fișiere
  • Cautare la nivel de metadată și conținut
  • Drepturile de acces sunt personalizabile
  • Drepturi de administrare arhivă electronică
  • Număr nelimitat de utilizatori
  • Istoric de utilizare și acces la documente
  • Partajare documente între utilizatori și organizații

ACCES

  • Soluția este disponibilă 24 h / 24 h
  • Stocare securizată în cloud
  • Acces din browser-ul de internet (WEB)
  • Acces de pe orice terminal mobil
  • Interfață ușor de folosit